İZLEYİCİLER

19 Mart 2010 Cuma

BİZE HERŞEY YAKIŞIR










4 yorum:

DenDen dedi ki...

Kızıma alttan ikinciden yapacağım sordum pembe olacakmış,
teşekkürler nineciğim

♥ yirtikpirtik ♥ dedi ki...

Merhaba nineciğim,
Bloglarını zevkle takip ediyorum,Aslında sana mail yollamak istiyorum ama mail adresini göremedim blogunda.Konu AMİGURİMİ ben yeni başladım örmeye.6 aylık oğlum var ona oyuncaklar yapmak istiyorum ancak şurada takılıyorum.mesela örnek vriyorum;

Sıra 1: 6 adet sık iğne (6)
xxxxxx
Sıra 2: Her bir sık iğnenin içine 2sık iğne, 6 kez tekrarla (12)
vvvvvv
Sıra 3: 1 sık iğne, 1 sık iğnenin içine 2 sık iğne, 6 kez tekrarla(18)
xvxvxvxvxvxv gibi şemalar var ben 6 kez tekrarlmak ve yanındaki parantez içinde ki 6-12-18-24-30-36 diye devam eden sayıları anlamadım yani 1 sık iğne, 1 sık iğnenin içine 2 sık iğne yapıyorum ve bunu o sırada 6 kez tekrarlıyorum sonra sürekli örüp 18 tur mu atmam gerek???

kafam çok karıştı yardımınıza ve desteğinize ihtiyacım var..

Teşekkürler...
serpil dursun dserpild@gmail.com

Adsız dedi ki...

Hello. And Bye.

Begonvilli Ev dedi ki...

Hepsi de çok güzeller. Zaten sizin örgü konusundaki zevkinize hayranım. Örgüyü pek beceremiyorum ama sizin modelleri görünce hevesleniyorum.

Not:Sizin için bir set hazırladım, bakalım beğenecek misiniz. Begonvilli Ev'de sizi bekliyor.Sevgiler, selamlar.