İZLEYİCİLER

15 Nisan 2010 Perşembe

MERSERİZELERE MODELLER








3 yorum:

Nélia Botelho dedi ki...

Trabalhos muito bonitos!

Nélia

TATESAL dedi ki...

Ninecim hepsi birbirinden güzel,merserize hep şık ve hep favori...
Benim elti eltiye küstü fularım için başıma neler geldi lütfen uğrayıp yorumlarımı okurmusun?

TATESAL dedi ki...

Canım ninem benim çok teşekkür ederim,sağol,moral depoladım şimdi...
Haklısın gerçekten de öğrenmek isteyen arasın bulsun değil mi...
Kadın sanki patentini almış örneğin,resimleri ben çektim kolaj yaptım,anlatma özürlü de dğilim anlatırdım bal gibi ama baktım hazır anlatım var yayınladım ne bileyim onun anlatımı olduğunu üzerine ismini yamamışki,neyse değiştirdim zaten kendi anlatımımı yazdım şimdi,ayıp etti ama...
neyse sıkmayayım seni bitanem...
Senin yorumu yayınlamadım...
Sevgiler,öptüm canımıniçi....