İZLEYİCİLER

17 Eylül 2010 Cuma

ŞAL KENARLARINA ŞİŞ İLE DANTELLER











9 yorum:

noyumberry dedi ki...

Ninecim :)özledim valla
inşallah iyisindir..Sağlığın sıhhatin yerinde mi?
Ninenin seçtiklerini de özledik:)
Sevgiler..

*kelebekana*-* dedi ki...

teşekkürler ..ben bu yapraklı modeli arardururdum ..sevgiyle kal..

fates dedi ki...

neşe ablacım teşekkürler harika bir çalışma paylaşmışsın,yarım bebek battaniyesi yapıyordum geçen kıştan,onun kenarlarına bunlardan birisini beğendim bile,çoook sağolasıın,bu arada nasılsın iyisindir inşallah,tatiliniz nasıldı bayramda?

rosalia dedi ki...

Thaks for share these trims!
I have a request today for you and everybody:
Could you comment in my blog what kind od pieces were knitting in XX century in your country.? What style? What fibers used they? What tecniques?
I try to do a little history of knitting and I need the main witness: yourselfs.
Think in your chilhood, mothers, grandmothers...
Thank you.

yaseminlerim dedi ki...

Merhaba arkadasim nasilsin?
Bede bir orgu sal yaptim bir turlu kenarlarini yapamiyorum senin sal kenarlarini gorunce mutluluktan uctum paylasimin icin tesekkur ederim ellerine saglik sevgiler yaseminlerim. bende bekliyorum saglikli guzel bir pazar gunu gecirmen dilegiyle sevgiler yaseminlerim.

celiabe dedi ki...

Maravilloso blog.Felicitaciones!!
Celia de Uruguay

Maria Lúcia dedi ki...

Oi
Muito bonito.
Beijos...
Lúcia.

NİLÜFERCE.... dedi ki...

merhabalar bu örnekler beş şişlemi işleniyor acaba ??sevgiler.......

Unknown dedi ki...

HAYIR,İKİ ŞİŞ İLE NORMAL ÖRGÜ GİBİ ÖRÜLÜYOR