İZLEYİCİLER

7 Ekim 2010 Perşembe

ÇOCUK HIRKALARI





3 yorum:

Unknown dedi ki...

Olá amiga!
Quanto tempo.
Seus trabalhos estão maravilhosos.
Adorei todos.
Abraços com carinho,
Marli

*kelebekana*-* dedi ki...

neşeli nineciğim nerelerdesin ..özlettin kendini ...

TATESAL dedi ki...

Nineciğim merhabalar!!!İşlerinib biraz daha yoluna girmesine sevindim....Diğer bloguna yorum yazamıyorum yorum ayarın pop up pencere veye tam sayfa ayarında olmadığı için ...o nedenle buraya yazıyorum....Dünkü tarhana işine hemen el attım telefon açtım ama 1 kğ tarhana almak için kargo parası pahalı geldi bana...yani 10 tl tarhana için 4,5 tl kargo ödemem gerekliymiş...Arkadaşlara soracağım almak isteyen olursa birlikte sipariş vereceğiz...
Hırkayı 2 günde örmüşsün,bin maşallah,gıpta ettim,ellerine sağlık....
Bu çocuk hırkalarıda çok güzelmiş...Keşke Kereme örebilsem,yani fırsatım olursa...sevgiler...